12 t/m 15 september

15 september 2018 - Hartsel, Verenigde Staten

12 september een heerlijke rustdag in Steamboat Springs .  Met de mtb naar een hot  spring in de bergen gegaan.  Schitterend aangelegde warm water baden in een  natuurlijke omgeving.  Het water komt uit de bergen en loopt in de baden en vervolgens in  een riviertje. Tevens een massage van één uur gehad.  Ik werd stevig aan gepakt.  Jauwts zo nu en dan.  Mijn lichaam was moe zij de masseuse. Hoeft nog maar 3 weken  mee zei  ik.  Lachen.

13 september de etappe naar kremmling. In totaal 130 km en 2200 m klimmen.  9.5 uur  over gedaan.  Waauw. Hoogste punt was de lyn pas op 3000 m.

14 september de etappe over 97 km naar Frisco. We zijn de Ute pas gepasseerd op 3.150 m. Frisco ligt op ca 3000 m hoogte.

15 september zijn we over 90 km naar Hartsel gegaan over de Boreas pas op 3800 m hoogte.  Wauw wat een hoogte allemaal.
We overnachten weer op ongeveer 3000 m hoogte.

Allemaal heel hoog wat we in Nederland niet kennen.  We fietsen deze week op ongeveer 3000 m hoogte en hoger.

Vanaf Steamboat Springs zitten we in Calorado. De loofbomen gaan de herfst in en krijgen een mooie gele kleur. Een mooie kleurrijke omgeving is het nu.

Nú is ook smokey in mijn bezit. Onze mascotte. Inmiddels is hij getrouwd met Tina en hebben ze een dochter Trixie. De hele dag zitten ze in mijn tas.  In Hartsel moet ik een leuk verhaaltje vertellen en smokey weer overdragen aan iemand anders.
Effe over nadenken.

1. Arie van Dun:
    15 september 2018
    Goh gruwelijk Jos, die eindeloze lange wegen. Heb je wel een ander shirt bij je dan het Rompelberg rode :-)
  2. Jan van Son:
    15 september 2018
    Beste Jos,
    Hoe is het met jouw? jullie fietsen heel wat af zeg, ik zie dat het mooi weer is en wat is de omgeving mooi. Bij ons is alles goed druk bezig met de bouw van ons huis, we liggen goed op planning.
    Jos geniet nog van je mooie fietstocht, Groetjes Mirjam en Jan
  3. Jos:
    16 september 2018
    Hoi Arie ik heb alleen Fredje shirtjes bij me. Zijn wel fijn. Heb er veel van.

Hoi Miriam en Jan met mij gaat het goed. Vooral de eerste 2 weken waren moeilijk. Lichaam moest zich echt aanpassen aan de dagelijkse zware inspanningen. nu gaat het goed. Vooral de komende 8 dagen worden zwaar omdat er veel hoger 2 meters gemaakt moeten worden.

Groetjes jos.